Svar på de mest stillede spørgsmål

Hvad er The Meat Club?

1. Kød af topkvalitet til enhver anledning

2. Den bedste pris på markedet

3. Levering lige til døren.

The Meat Club vil være den almene danskers adgang til kvalitetskød til den bedste pris. Vores overbevisning og tilgang er, at lækkert kød ikke behøver at koste en bondegård. 
Derudover har mange danskere også en travl hverdag, hvor vi mener at kødet både kan være nemt og lækkert.

Derfor har vi også mange varer der er idéelle til hverdagen og madpakker. 

Hvilken holdbarhed har de produkter jeg modtager fra jer?

Du vil altid kunne se på den pågældende vares varedeklaration, om denne er en frost- eller ferskvare. Vi giver alle vores køleprodukter mellem 1-7 dages holdbarhed hos dig i almindeligt køleskab, medmindre varen er tæt på udløb. Hvis dette er tilfældet, vil dette være skrevet under varedeklarationen under den pågældende vare på hjemmesiden. Det vil dog altid være den oplyste dato på vores mærkning, som er den gældende dato. 
Frostvarer har som minimum en holdbarhed på 3 måneder når du modtager varen medmindre andet er angivet. 

Kort efter modtagelse skal vacuum brydes, hvor kødet enten skal varmebehandles eller ompakkes og nedfryses. Du skal altid pakke kødet om, inden det skal fryses. Vi tager ikke imod reklamationer på varer, som du har modtaget fersk og selv indfrosset. Efter kødet er åbnet, anbefales det ikke at have det i køleskabet i mere end et døgn, inden det enten spises eller fryses. 

Følger du ikke disse anbefalinger, kan vi ikke hjælpe i tilfælde af reklamation. 

Afpuds og fedt

Vi tilbyder ingen refusion, når det kommer til fedt og afpuds. 

Vi modtager hele stykker kød fra slagterierne og har derfor ikke direkte fat i selve kødet og dermed ikke mulighed for at se afpuds/fedt. 

Alle kvæg er forskellige, og ligeledes vil deres fedtmarmorering være. Derfor kan denne også variere. 

Hvis du køber færdigskårne bøffer, vil der ligeledes ikke være refusion på hhv. afpuds, fedt og sener, da vi ikke har mulighed for at rette på dette, inden I modtager varen. Køber man afpudset kød andre steder, vil kiloprisen ligeledes være højere. Så vil man købe lækkert udenlandsk kød til markedets bedste priser, så er fedt og afpuds en del af handlen.

Produktfotos

Vi bruger altid de fotos, der ligner vores varer mest muligt. Du vil sommetider se, at samme foto kan være brugt til at vise flere forskellige varer. Det vil altid være i tråd med, at valgte foto skal yde pågældende vare retfærdighed. Vi har ikke mulighed for at tage nye billeder, hver gang vi modtager nye produkter.  

Levering

Pakke- og leveringsdage

Vi pakker og sender ordrer ud hver tirsdag og torsdag i ugen. Alle medlemmer, der har indgivet deres ordrer inden kl. 10 de pågældende dage, vil derefter modtage deres pakke dagen efter, altså onsdag og fredag. Indgives ordren efter kl. 10 tirsdag eller torsdag, bliver pakken sendt ved næste pakkedag. 

Leveringsgebyr

For at kunne udbyde vores kød til den bedste pris på markedet, er der et leveringsgebyr på vores fragt. Leveringsgebyret er på 125 kr. og indeholder følgende:

+      Pakning af kødet på vores lager

+      Flamingokasse og køleelementer

+      Emballageafgift

+      Forsendelse til vores kunder

Leveringsadresser

Når du benytter The Meat Club kan du som udgangspunkt få leveret til nøjagtig den adresse, du ønsker, og vi leverer kød til alle steder i landet, der har en broforbindelse. Hvis du ikke er hjemme til at modtage ordren, kan du skrive i kommentarfeltet, når du bestiller ordren, hvor på din adresse, du ønsker at få varen stillet. 

Vores leverandører kan dog ikke håndtere nøgler eller koder til f.eks. opgange. Det betyder derfor, at hvis adressen kræver en kode eller nøgle, er det dit ansvar at finde et sted, hvor varen kan stilles. Det kunne være et skur, en cykelkælder eller en nabo, du ved er hjemme. Dette skal blot skrives i kommentarfeltet, når ordren indgives.
Bliver pakken leveret korrekt, er ansvaret nu dit, uanset om du er hjemme eller ej. Dette betyder også at hvis pakken i værste tilfælde bliver stjålet, hæfter The Meat Club ikke for din levering, da den er korrekt leveret. 

Manglende levering

Hvis den uheldige situation skulle opstå, at du ikke har modtaget din pakke, skal du kontakte vores kundeservice inden for 24 timer. Dette er for, at vi har mulighed for at kontakte vores leverandører, der skal have besked så hurtigt som muligt. Hvis kontakten til os sker efter 24 timer, kan vi ikke garantere, at pakken kan findes igen.

Hvordan kan jeg være sikker på, at jeg får den rigtige kvalitet?

Vi arbejder hele tiden på, at du får den bedste oplevelse hos The Meat Club, og en af de vigtigste ting for os er at forventningsafstemme med dig som kunde. Derfor har vi gradueret vores produkter med et lille medaljesymbol ud for hvert af vores produkter, der viser kødets kvalitet. Dermed ved du så, hvad du kan forvente af dit udvalgte produkt, og om det passer til den anledning, det skal bruges til. Vi har yderligere lavet en lille gradueringsguide til hvad, hver medalje helt præcist indebærer, og den kan du finde ved at klikke her.

Kundeservice

Vi står altid parat til at hjælpe dig. Du kan enten fange os på vores mail info@themeatclub.dk eller på tlf. 42 90 91 94 på hverdage fra 09.00-15.00. Vi kan også kontaktes via en besked til vores Facebook.

Mangler og pakkefejl

Vi gør alt, hvad vi kan for at undgå fejl på vores lager, men selvfølgelig kan der opstå en pakkefejl. Hvis uheldet er ude, er du velkommen til at kontakte kundeservice, og så løser vi det så hurtigt som muligt. Hvis der skulle være et problem med produktet, skal du sende et billede til os af produktet, og så får vi også det løst så hurtigt som muligt.

Har i en fysisk butik jeg kan handle i?

Vi har ikke en fysisk butik, hvor du kan afhente vores produkter, så det er desværre ikke en mulighed. Du kan se detaljerne omkring levering og fragt under fanebladet ”Levering”.